mandag den 10. juni 2013

Ny mad blog og kort update.

Jeg har lavet en ny blog. En hvor jeg kun skriver om mad. Vegansk selvfølgelig. Jeg har virkelig fået ny inspiration og glæde ved at stå i køkkenet siden jeg blev veganer. Så nu skal der kokkereres og tages billeder :D

Se min nye blog her


Ellers er jeg blevet heste løs siden sidst. Jeg rider ikke længere på Pepsi. Og det er okay

Men men men jeg er til gengæld blevet ejer af en fed lille racer. En sort og blå cykel som jeg allerede har haft de første fede ture på.

Lige et billede af vidunderet


2 kommentarer:

  1. Hej Sanne - der sker da godt nok noget nyt! Virkelig lækker madblog :-)
    Hvor cykler du rundt omkring? Skal man til at holde udkig efter dig på landevejene?

    SvarSlet
  2. Ja det gør der bestemt Jane :) Mange tak for rosen :D Jeg cykler omkring Nordenskov, Ansager og Varde. Så bare pas på derude :P Jeg bor i nordenskov, så der er masser af små veje i området, med flotte marker og små bakker :D

    SvarSlet