søndag den 26. maj 2013

Så går det endelig til leve-siden !

Manner hvor har det været nogen hårde dage. Jeg har været noget så forkølet og bøvlet med migræne. Og når kroppen holder op med at virke, så svigter psyken mig også. Så helt igennem ret hårde dage. Men jeg begynder ligeså stille at kunne trække vejret bedre. holde ud at være i sollys, og tåle at folk taler til mig ;) Så nu vil jeg vove mig at leve igen.

Jeg var jo til Narural running workshop i løberen i Esbjerg for snart 2 uger siden. Det var fedt at føle sig lidt som løber igen. Og jeg fik mod på at forsøge endnu engang. Så op på hesten igen i morgen. Så der står den på småløb under den daglige gåtur.

Jeg var ude at ride i dag. Lungerne at ved at være på toppen igen. Så jeg kan godt vove at arbejde lidt på konditionen igen :P

Tirsdag skal jeg ud og kigge på cykel. Jeg vil gerne have en anden mulighed for at træne, komme ud og svede og knokle, de dage hvor løbe-mullerne ikke er glade. Det behøver ikke være den vildeste racer jeg kan opdrive, men en asfalt cykel med masser af gear, så er jeg glad :)

Tror jeg skal tidlig i seng i dag. Fik vist ikke alle mine timer sidste nat ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar